فلش مموری یکی از کاربردی ترین وسیله های جانبی برای لپ تاپ، گوشی یا کامپیوتر خانگی تان است که بتوانید فیلم ها، عکس ها، اطلاعات کاری و یا پروژه های دانشگاهیتان را روی آن کپی کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را با خود حمل کرده و از سیستمی به سیستم دیگر جابجا کنید.در ادامه قصد داریم شما را با پرفروش ترین و  بهترین فلش مموری های موجود در بازار آشنا کنیم.پس اگر قصد خرید مموری دارید با سایت تخصصی چی بخرید همراه شوید.

 

بهترین فلش مموری ها:

 

 فلش مموری کینگستون مدل SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت :

فلش مموری کینگستون مدل SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت، یکی از پرفروش ترین فلش مموری های موجود در بازار است که علاوه بر داشتن کیفیت و حافظه بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.بدنه این فلش از از یک فلز براق و در عین حال محکم ساخته شده است که به طور کامل آن را در مقابل ضربه، افتادن از ارتفاع و شوک های ناگهانی محافظت می کند.

این فلش به شکل بسیار ظریف و زیبایی طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد در لپ تاپ هایی که پورت های USB فشرده و نزدیک به هم دارند، از آن به همراه مموری های دیگر استفاده کنید.در یک سمت این فلش یک حلقه گرد تو خالی زیبا طراحی شده است که اگر از جاکلیدی استفاده می کنید می توانید این فلش مموری را نیز در کنار کلیدها به آن وصل کنید تا مطمئن باشد همیشه همراهتان بوده و سایز کوچک آن باعث گم شدنش نخواهد شد.

کیفیت بالا و طول عمر فوق العاده این فلش به شما این امکان را می دهد که قبل از آن که اطلاعات کاری،شخصی و تحصیلیتان را به یک سیستم بزرگتر مانند هارد و یا کامپیوتر انتقال دهید،یک پشتیبان مطمئن از آن ها داشته باشید.این فلش ابعاد ۴٫۵*۱۲٫۵*۳۹ میلی متر و ۵ گرم وزن دارد. فلش مموری کینگستون مدل SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت را می توانید با قیمتی حدود ۵۵ هزار تومان تهیه کنید.

فلش مموری کینگستون مدل SE9


خرید این محصول


 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 :

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 یکی از بهترین فلش مموری هایی که می توانید برای انتقال داده های خود تهیه و استفاده کنید.این فلش در خانواده فلش مموری OTG قرار می گیرد و دو رابط USB سایز کامل و Micro USB در آن طراحی شده است، البته نوع دسترسی به این دو پورت به این صورت است که با استفاده از هر کدام از پورت ها، پورت دیگر قابل دسترسی نخواهد بود.

از دیگر ویژگی های کاربردی این فلش آن است که با استفاده از کانکتور Micro USB آن می توانید به تبلت های مجهز به OTG  و گوشی های هوشمند وصل شده و به انتقال داده بین فلش و دستگاه اندرویدی بپردازید.طراحی کشویی این فلش ظاهری شیک و مدرن به آن داده است و نیمی از بدنه آن از یک پلاستیک براق و نیمه دیگر از یک پلاستیک سیلیکونی مات ساخته شده است.

این فلش در ابعاد و وزنی بسیار مناسب طراحی شده است به طوری که حدود ۱۱ میلی متر ارتفاع و ۲۰ میلی متر عرض دارد.این فلش از میزان سرعت و خواندن قابل قبولی نیز برخوردار است به طوریکه میانگین سرعت خواندن در آن به طور میانگین ۱۱۰ و در حالت حداکثر ۱۳۰ مگا بایت بر ثانیه است.

سرعت نوشتن در آن نیز ۳۲ مگابایت بر ثانیه است که در زمان قابل قبولی می توانید اطلاعات مورد نیازتان را روی آن بریزید.برای جلوگیری از گم شدن و نگه داری از فلش، در قسمت میانی بدنه آن یک میله فلزی طراحی شده است که از آن می توانید برای اتصال بندآویز استفاده کنید.این فلش را می توانید با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان خریداری نمائید.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0


خرید این محصول


 

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت:

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت یکی دیگر از پرفروش ترین و پر سرعت ترین فلش های موجود در بازار است.این فلش از رابط USB2.0  و USB1.1 برای انتقال اطلاعات استفاده می کند لذا می توانید اطلاعات را با سرعت ۴۸۰ مگا بایت بر ثانیه انتقال دهید.

از دیگر ویژگی های این فلش زیبایی و ظرافت در طراحی و ساخت آن است که بدنه منحنی دار و ترکیب رنگ های زیبای قرمز و مشکی آن در نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد.مانند اکثر فلش های کوچک روی این فلش نیز یک شیار برای اتصال بند طراحی شده است، بنابراین می توانید آن را به دسته کلید،کوله پشتی و … وصل کنید تا همیشه همراهتان باشد و نگرانی بابت گم شدنش نداشته باشید.

اگر از جمله افرادی هستید که امنیت اطلاعات انتقالی بسیار برایتان مهم است، این فلش قطعا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، زیرا یک نرم افزار امنیتی برای آن طراحی شده است که با نصب آن می توانید روی اطلاعات مهم رمز بگذارید، در این صورت تنها کسانی می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند که شما رمز را در اختیارشان گذاشته باشید.

این فلش از بدنه ای مات تشکیل شده است که اثر انگشت و لکه روی آن باقی نمی ماند و این مساله نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است.ابعاد این فلش ۷٫۴*۱۷٫۶*۴۱٫۵ میلی متر و وزن آن تنها ۲٫۵ گرم است. فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت قیمتی حدود ۳۶ هزار تومان دارد.

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت 16 گیگابایت


خرید این محصول


 

فلش مموری USB3.0 سن دیسک مدل CZ43  ظرفیت ۱۶ گیگابایت :

فلش مموری USB3.0 سن دیسک مدل CZ43  ظرفیت ۱۶ گیگابایت نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید فلش باشد.از آن جا که این فلش از طریق رابط USB3.0  به انتقال دیتا می پردازد سرعت عمل بسیار بیشتری نسبت به سایر فلش ها دارد، البته از USB 2.0 هم می توانید برای انتقال دیتا استفاده کنید.

این فلش جیبی نیز ابعاد بسیار مناسبی دارد که می توانید همواره آن را داخل کیف پول خود بگذارید،ابعاد آن ۸٫۸*۱۶*۱۹ میلی متر است.حداکثر سرعت انتقال داده در این فلش ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه است که زمان انتقال داده را تا حد زیادی کاهش داده است.از دیگر ویژگی های مثبت این فلش سازگاری آن با سیستم های عامل مختلف بخصوص نسخه های مختلف و به روز سیستم عامل ویندوز است.

در طراحی و ساخت این فلش نیز نهایت ظرافت و زیبایی به کار برده شده است،بدنه شفاف و زیبای آن،حالت خمیده طراحی شده در ظاهر آن باعث شده است این فلش مموری یکی از زیباترین فلش مموری های موجود در بازار باشد.فلش مموری سن دیسک CZ43 توانسته است حدود ۹۰ درصد رضایت خاطر مشتریان و خریداران خود را به دست آورد که نشان دهنده کیفیت و کارایی قابل قبول آن است.

از دیگر ویژگی های این فلش مموری استفاده از یک LED است که هنگام نوشتن اطلاعات روشن می شود و هنگام خواندن اطلاعات مثلا زمانی که به ضبط خودرو متصل است خاموش است.گاهی استفاده مداوم از این فلش برای انتقال اطلاعات سنگین باعث داغ شدن آن می شود. فلش مموری USB3.0 سن دیسک مدل CZ43  ظرفیت ۱۶ گیگابایت را می توانید با قیمتی حدود ۶۰ هزار تومان به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید.

فلش مموری USB 3.0 سن دیسک مدل CZ43


خرید این محصول


 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Ultra II i-Series :

در فهرست بهترین فلش مموری های موجود در بازار، فلش مموری سیلیکون پاور مدل Ultra II i-Series در جایگاه پنجم قرار می گیرد.این فلش نیز با اغلب سیستم های عامل مانند ویندوز ۸ ، ۸٫۱ ،۷، ویندوز xp، لینوکس ۲٫۴ و بسیاری از سیستم های عامل مورد استفاده هماهنگی دارد و می توانید آن را به تمام لپ تاپ ها و سیستم های خانگی وصل کنید.

این فلش سایز بسیار مناسبی دارد و می توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف پولتان بگذارید تا همیشه همراه خود آن را داشته باشید.از ویژگی های منحصر به فرد این فلش بدنه آلمینیومی زیبای آن است که فلش را در مقابل خش محافظت می کند. بدنه ضد اثر انگشت این فلش باعث می شود استفاده مداوم از آن باعث کثیف و لکه دار شدن بدنه آن نشود.

این فلش ابعادی با اندازه های ۸٫۱*۱۸*۶۰٫۶ میلی متر و وزن حدود ۱۰ گرم دارد.این فلش از رابط USB2.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می کند که می تواند اطلاعات را با سرعت قابل قبول و در زمان مناسبی انتقال دهد.این فلش مموری بدنه بسیار زیبا و ظریفی دارد و در رنگ های مشکی و نقره ای در بازار موجود است.درپوش نداشتن بسیاری از فلش ها باعث می شود ذرات گرد و غبار ریزبه مرور وارد شیارهای فلش شوند و حتی کارایی آن را مختل کنند، اما فلش سیلیکون پاور از یک درب زیبا استفاده کرده است تا از فلش در مقابل بروز این مسائل جلوگیری کند.

از دیگر ویژگی های این فلش استفاده از یک LED  هنگام انتقال اطلاعات است که نشان می دهد فلش به سیستم متصل شده است.این فلش توانسته است تا ۹۱ درصد میزان رضایت مشتریان خود را به دست آورده و در بازار قیمتی حدود ۵۵ هزار تومان دارد.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Ultima II i-Series


خرید این محصول


 

فلش مموری پتریوت مدل VIPER USB3.1 Gen1 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت :

فلش مموری پتریوت مدل VIPER USB3.1 Gen1 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت یکی از جدیدترین فلش مموری های موجود در بازار است که نهایت سرعت در انتقال داده را به شما هدیه می کند.استفاده از رابط ۳٫۱  در این فلش باعث شده است سرعت خواندن اطلاعات در آن به ۳۸۵ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات روی آن ۶۵ مگابایت بر ثانیه باشد،البته از آن می توانید در رابط های پایین تر مانند دستگاه هایی با پورت USB3.0 و USB2.0 نیز استفاده کنید.

سرعت نوشتن در بسیاری از فلش مموری ها بسیار کم است که باعث می شود انتقال اطلاعات از سیستم به فلش زمان زیادی طول بکشد،اما این فلش مموری با داشتن ۶۵ مگابایت بر ثانیه می تواند در زمان کوتاهی اطلاعات را دریافت کند.این فلش مموری ابعاد بسیار مناسب ۵۴٫۵*۱۹٫۵*۱۱٫۴۳ میلی متر و وزن مناسب ۱۳ گرم دارد.

این فلش نیز مانند بسیاری از فلش مموری های موجود در بازار طراحی شیک و زیبایی دارد و می توانید بین دو رنگ قرمز و مشکی یک رنگ را انتخاب کنید.از بسیاری از فلش ها تنها می توانید تا ۸۰ درصد ظرفیت استفاده کنید و در صورت پر شدن کامل فلش مموری، عملکرد آن بسیار کند شده و هنگ می کند اما از این فلش  می توانید از تمام ظرفیت ۶۴ گیگابایتی آن استفاده کنید و از نهایت سرعت لذت ببرید.

طراحی این فلش به صورتی است که هنگامی که از آن استفاده نمی کنید می توانید به صورت ریلی آن را در داخل بدنه اصلی قرار دهید تا فضای بسیار کم تری را اشغال کند. فلش مموری پتریوت مدل VIPER USB3.1 Gen1 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت ، قیمتی بسیار بالاتر از دیگر فلش های موجود در بازار دارد و قیمتی حدود ۴۲۰ هزار تومان دارد.

فلش مموری پتریوت مدل VIPER USB3.1 Gen1


خرید این محصول


 

 

فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت ۱۶ گیگابایت :

فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت ۱۶ گیگابایت، یکی دیگر از فلش مموری های محبوب و پرفروش موجود در بازار است که ویژگی های فوق العاده آن، آن را در لیست بهترین فلش مموری قرار داده است.این فلش از رابط USB3.0  برای انتقال اطلاعات استفاده می کند اما برای اتصال به رابط های USB2.0 نیز مشکلی ندارد.

همانطور که می دانیم سرعت انتقال اطلاعات و سرعت نوشتن و خواندن دیتا در فلش یکی از فاکتورهای مهم در بررسی کارایی آن است.این فلش می تواند با حداکثر ۱۵۰ مگابایت اطلاعات را بخواند و با حداکثر ۸۰ مگابایت دیتا های مورد نظر را بنویسید که سرعت بسیار قابل قبول و مناسبی است.

از ویژگی های مثبت این فلش طراحی زیبا و جمع و جور آن است که علاوه بر ظاهر زیبا به صورت یک قفل طراحی شده  است و یک انحنای تو خالی در بالای آن باعث می شود بتوانید آن را به جاکلیدی،کوله پشتی و دیگر وسایل مورد نظرتان وصل کنید.از ویژگی های منحصر به فرد این فلش مموری که باعث می شود بتوانید از آن سال ها به طور مداوم استفاده کنید مقاوم بودن آن در برابر ضربه،مقاومت در برابر شوک  لرزش و مقاوم بودن آن در مقابل ضربه است.

فلش مموری وریتی با ابعاد ۵*۱۰*۲۰ میلی متر اندازه ای بسیار مناسب داشته و وزنی حدود ۵ گرم دارد که در بین فلش مموری های موجود یکی از سبک ترین فلش ها است.ارزش خرید این فلش در برابر قیمت آن بسیار مناسب است و می توانید با خیال آسوده آن را خریداری کنید. فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت ۱۶ گیگا بایت در بازار حدود ۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت 16 گیگابایت


خرید این محصول


 

فلش مموری وریتی مدل V704 ظرفیت ۳۲ گیگابایت:

فلش مموری وریتی مدل V704 با ظرفیت ۳۲ گیگا بایت، یکی دیگر از جدیدترین و بهترین فلش مموری های موجود در بازار است که می توانید حجم زیادی از اطلاعات مورد نظر خود را با آن جابجا کنید.این فلش برای انتقال اطلاعات از رابط  USB2.0  استفاده می کند که با سرعت قابل قبولی می تواند به انتقال داده بپردازد.

از ویژگی های منحصر به فرد این فلش مموری توجه به اکثر مواردی است که می تواند به فلش آسیب برساند.جنس بدنه این فلش از نوع پلاستیک سخت بوده که در برابر لکه و اثر انگشت کاملا محافظت شده است و استفاده مداوم از آن رنگ روشن و شفاف آن را کدر و کثیف نخواهد کرد.از ویژگی های منحصر به فرد این فلش که در سایر فلش ها مشاهده نمی کنید آن است که این فلش مموری خاصیت ضد آب داشته و در صورت تماس با آب آسیب نمی بیند.

بدنه این فلش مموری به شکلی طراحی شده است که کاملا ضد خش بوده و ظاهر زیبای خود را تا سال ها حفظ خواهد کرد. فلش مموری وریتی مدل V704  در مقابل ضربه و شوک و لرزش نیز مقاوم بوده و اگر از دستتان نیز رها شود و به زمین بیفتد آسیب نمی بیند.این فلش در مقابل گرد و خاک نیز کاملا حفاظت شده است.از حلقه توخالی بالای آن نیز می توانید برای اتصال به جاکلیدی نیز استفاده کنید. این فلش زیبا را که توانسته است حدود ۸۳ درصد رضایت خریداران خود را به دست آورد می توانید با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

فلش مموری وریتی مدل V704 ظرفیت 32 گیگابایت


خرید این محصول


 

فلش مموری اچ پی مدل V250W ظرفیت ۳۲ گیگابایت:

فلش مموری اچ پی مدل V250W ظرفیت ۳۲ گیگابایت، یکی دیگر از فلش مموری هایی است که می توانید با قیمت مناسب  کیفیت بالا تهیه کنید.پورت رابط در این فلش USB2.0 بوده اما از دستگاه هایی با رابط USB1.1  نیز پشتیبانی می کند.برند اچ پی از جمله برندهای معروف و شناخته شده در سراسر دنیاست که کیفیت و طول عمر تمام محصولات آن کاملا مشخص است.

این فلش قابلیت اتصال به ویندوز XP، ویندوز ویستا، مک OS 10.3 و بالاتر و ..  را نیز دارد و با سرعت قابل قبول به انتقال داده می پردازد.سرعت خواندن اطلاعات در این فلش ۸ مگابایت بر ثانبه و سرعت خواندن اطلاعات ۲۵ مگابایت بر ثانیه است.این فلش مموری برای کسانی که ظرفیت بیشتر و طول عمر و کیفیت بالاتر را به سرعت ترجیح می دهند گزینه بسیار مناسبی است.

طراحی این مموری نیز بسیار زیبا و ظریف است و مانند اغلب فلش های کوچک دارای گیره برای اتصال به جاکلیدی است. ابعاد فلش  ۵*۱۵٫۸*۴۶٫۶ میلی متر است و وزنی حدود ۱۱٫۵ گرم دارد که به راحتی می توانید آن را در جیب یا کیف پول خودتان بگذارید یا به جاکلیدی وصل کنید. این فلش زیبا که توانسته است ۹۵ درصد رضایت مشتریان خود را به دست آورد، را می توانید با قیمتی حدود ۷۰ هزار تومان تهیه کنید.

فلش مموری اچ پی مدل V250W ظرفیت 32 گیگابایت

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :