دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا رایگان

دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم

دانلود فیلم هزارپا با کیفیت HD

دانلود فیلم هزارپا

دانلود رایگان فیلم هزارپا

 

 بازیـــــگران:

رضا عطارانجواد عزتیسارا بهرامیمهران احمدیشهره لرستانیلاله اسکندرى
امید روحانیسپند امیر سلیمانی امیرمهدى ژولهنعیمه نظام دوستسینا رازانىمحمد نادری

 

 سایــر عوامــل:
نویسندگان:امیر برادران، پیمان جزینی،مصطفی زندیتدوین:بهرام دهقانی
موسیقی:محمدرضا علیقلیطراحی و ترکیب صدا:سید علیرضا علویان
مدیرفیلم‌برداری:علیرضا برازندهصدابردار:نظام الدین کیایی
طراح صحنه و لباس:کامیاب امین عشایریطراح گریم:ایمان امیدواری

 

فیلم هزارپا و هزار دلیل برای تماشای آن :

دانلود فیلم هزارپا

 

پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به‌اندازه‌ای وسوسه برانگیز است که هرکسی را برای دیدن فیلم هزارپا ترغیب می کند. پس اگر برای تعطیلات آخر هفته به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم های ژانر کمدی سینمای ایران می گردید، اگر دنبال نوستالژی و خاطرات بامزه و تکرار نشدنی دهه شصت هستید و در نهایت اگر از تماشای ترکیب اعجاب آور جواد عزتی و رضا عطاران سیر نمی شوید، پیشنهاد می کنیم در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا با هزارپا، یکی از شگفت‌انگیزترین فیلم های کمدی ایرانی، آشنا شوید.

 

سلیقه شما ، این فیلم را نیز میپسندد : دانلود فیلم میلیونر میامی

 

آشنایی با سازندگان فیلم هزارپا :

دانلود فیلم هزارپا

 

هزارپا فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی یکی از خوش نام ترین کارگردان های ایران است که در کارنامه ی او آثار پرفروش دیگری نظیر رخ دیوانه، نان عشق موتور هزار و تقاطع به چشم می خورد. همچنین زادبوم یکی از محترم ترین آثار ساخته شده که البته به سختی رنگ اکران را به خود دید، نیز در کارنامه ی این کارگردان شهیر، به چشم می خورد.

 

با نگاهی به آثار ابوالحسن داوودی می توان این نکته را متوجه شد که این کارگردان نبض مخاطبان را به خوبی می شناسد و هر بار با یک داستان و فضای تازه، مخاطبان را در سالن سینما شگفت زده می کند.

 

یکی از اصلی ترین ویژگی های آثار داوودی، ترکیب درست بازیگران است، به گونه ای که در بیش تر آثار او با بازی های یکنواخت و همگونی رو به رو می شوید که علیرغم درخشان بودن در راستای فیلم نامه  است و از دیگر اجزای اثر پیشی نمی گیرد.

 

برای مثال در فیلم رخ دیوانه که آخرین اثر این کارگردان پیش از فیلم هزارپا محسوب می شود، شاهد ترکیب بازیگران جالبی هستیم که هرکدام در جای درست خود قرار گرفته اند. در همین راستا در فیلم هزارپا با ترکیب شگفت انگیز جواد عزتی و رضا عطاران رو به رو می شویم که سال هاست نشان داده اند به خوبی از پس خنداندن مخاطب عام و خاص سینما برمی آیند.

 

هزارپا با استفاده از فضای نوستالژیک دهه شصت و شوخی های بامزه ای که بی شک بخشی از آن را مدیون خلاقیت فردی و نمک ذاتی زوج عطاران – عزتی است، موفق می شود یکی از بامزه ترین روایت های دوران پسا جنگ را در دل پرده ی نقره ای خلق کند و مخاطبانش را با مقادیر زیادی حال خوب به خانه بفرستد.

 

 

فیلم هزارپا و همه رکوردهای که به نام خود ثبت کرده است :

دانلود فیلم هزارپا

 

فیلم هزارپا از جمله رکورددارترین فیلم های سینمای ایران در زمینه های مختلف به حساب می آید که همه ی آن ها نشان از اقبال این فیلم در میان مخاطبان و آشتی طیف وسیعی از آن ها با سینما دارد. از جمله این رکوردها می توان به:

 

– پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در پنجمین هفته اکران

– بیش ترین فروش افتتاحیه در سینمای ایران

– پر مخاطب ترین فیلم دهه نود با بیش از ۴ میلیون تماشاگر

 

و بیش ترین فروش روزانه با بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان، اشاره کرد.

 

 

چرا باید فیلم هزارپا را دید؟

دانلود فیلم هزارپا

 

شاید هزارپا بهترین فیلم کمدی نباشد که تا به حال دیده اید، اما بی شک یکی از مفرح ترین فیلم هایی است که احتمالاً در مواقع بی حوصلگی بارها و بارها به سراغ آن خواهید رفت.

 

فیلم هزارپا از جمله فیلم های نوآور سینمای ایران به حساب نمی آید، با این حال توانسته به خوبی با کلیشه های رایج ژانر کمدی و چارچوب های تعریف شده بازی کند، به گونه ای که در هنگام تماشای فیلم زمان را از دست بدهید.

 

بازی های فیلم همان‌طور که اشاره کردیم همگون و دوست داشتنی هستند، برای مثال جواد عزتی و رضا عطاران همان استانداردهای همیشگی را ارائه می دهند، اما نمک ذاتی و ترکیب دوست داشتنی‌شان آن ها را به یکی از جذاب ترین زوج های کمدی سینمای ایران تبدیل کرده است.در نهایت باید بگوییم هزارپا فیلمی است که ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد و بی شک مخاطب خود را نا امید نمی کند.


منبع : fardisfilm.ir

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :